lørdag 4. februar 2012

Flere bilder fra den første tiden


Her kommer enda noen bilder fra de første ukene våre i Dar, aka. tiden før Det Gule Huset:


Nina og Tenya på Kunduchi Beach


Ludvig og Nina hjemme i Mbweni


Ludvig ble syk - HØY feber, men ellers i god form. Bildet er fra venterommet på klinikken.


Lillelørdag på verandaen i Mbweni. Nina har endelig lært seg å like whisky, og Tone koser seg med øl


Tone og Caesar


Tone i dalla dalla på vei til Bagamoyo (et greit første møte med dalla dalla - alle hadde sitt eget sete)


Utsikten fra Millennium, Bagamoyo


Tone og Ludvig på Millennium, Bagamoyo


Huset til Douglas og Kristin


Nina og Ludvig utenfor Huset i Bagamoyo


Kuer og geiter! :)


Tante Kristin


Ludvig, Nina og Caesar i Bagamoyo


Nina og Caesar lager middag - Nina lager sausen og Caesar renser ris


Tone!! "She loves that wall!"


Nina, Terry og Tone hopper paradis i hagen


Spa-dag!!! :)

Dagens Luddis:
"Hva sa han? Spurte han om Tone var en gris?"

4 kommentarer:

  1. Ludvig, hvorfor har du plaster i panna?? fra henrik : )

    SvarSlett
    Svar
    1. Ludvig hadde plaster i panna fordi han gikk hode først rett i steinene på utsiden av huset vårt og det var blod OVERALT! Kulen fra forrige gang han smashet panna i et betonggulv hadde akkurat gått ned, så det var på tide med en ny;)
      Da det endelig sluttet å blø, var såret ca 5 mm bredt, hehe. Han er taøff, gutten da:)

      Men dere spurte jo egentlig Ludvig. Han svarer: "Plaster?!? Åh, det var da jeg falt. Du kan skrive til han at nå har jeg ikke kulen lenger."
      "Skal jeg skrive noe mer, eller?"
      "Du kan skrive at jeg koser meg, og at jeg har funnet det nye spillet og at jeg koser meg og har det veldig fint... Det kan du skrive."

      Gode klemmer fra Nina og Ludvig med røde øyne (en smittsom virusinfeksjon) i Dar:)

      Slett
  2. Hilsen Fjerten og derten! Henrik er fjerten og mamma er derten!!!
    Henrik er splæsh og mamma er dæsh!!!

    ludvig er en ludvig! en to tre, nå må vi le!!

    Tante nina er pen og fin (..det måtte henrik hviske inn i øret mitt.. ; )

    Tone Tone Tone!!!!!

    Hilsen Henrik og marja! Som er en Fjert og en Dert

    SvarSlett